31.5.24

Magus mai

 Mai algas sellega, et raputas mind ootamatult minema kohtadest, kus ma olin püüdnud end vist väiksemaks teha ja kitsamatesse raamidesse suruda - esialgsetest emotsioonidest hoolimata on ilmselt põhjust tänulik olla. Paar nädalat pealesunnitud järelemõtlemisaega maikuu õite, lõhnade, laulude ja muu sulniduse keskel tegi ka arvatavasti vaid head. Mulle ikka sobib jäägitu vabadus ja lendlev loomingulisus (what else is new, küsiks üks mu vaimukas sõber).

1. mail oli Võru rattapäev, pärast käisime eriti armsa tüdrukute seltskonnaga maailma lõpus Setomaal Ilmaveere avamisel. Soe ilm, kaunid vaated (eriti külalistemaja kolmanda korruse vanniga sviidist, aga resto terrassilt ka), ponid ja paadisillad... väga tore oli! Edasi tuli inspireerivaid kohtumisi armastuse tasandil elamise teemal ja sõbra sünnipäevapidu Kolmes. Emadepäeval käisime Murimäe veiniistanduse La Murii restos lõunal, kust avanesid imelised vaated, aga süüa saab esialgu küll lähedalasuvas Vidrike Külamajas paremini. 21. mail tähistasime mu terrassil kuumas lõunamaa õhtus vabanemist, šampanjaga ja puuviljadega, kuidas teisiti. Kohe pärast seda tuli trükikojast mu seitsmes raamat, "Kaneelimaja & paradiisiaed"! Põnevate juttudega veinitamisi elegantsetel terrassidel ja hõrke õhtusööke heades restodes oli maikuus veel, nii Tallinnas kui ka Võrus. Mõned head hetked Kubija spaas ja üks esinemine ilusatele noortele inimestele ka.

Tartu Ülikooli raamatukogus mai keskel toimunud ühiskonnateaduste instituudi ja Eesti Akadeemilise Ajakirjanduse Seltsi konverents Juhan Peegli 105. sünniaastapäeva puhul "Ajakirjandusõpe 70: inimene ajakirjanduses" pakkus hästi valitud esinejaid ja põnevaid ettekandeid, õhtune pidu ülikooli kohvikus mõnusat suminat ja inspireerivaid arutelusid, hing hõiskas. Nädal hiljem jõudsin ÜTI kevadgrillile ka, "Rahva Oma Kaitse" live-esinemine oli imetore ning armsaid inimesi kohata samuti.

Ja ehkki ma kogu selle laulu ja õiteilu keskelt ei raatsinukski eriti kuskile minna, mahtus maisse ka mu reis Korfu saarele Kreekas ja Albaaniasse, aga neist saab pikemalt lugeda eraldi postitustest.

No comments:

Post a Comment