27.2.23

Jaanuar & veebruar

 Kõige külmemad talvekuud on kõige vähem mu lemmikud, ehkki Võrumaa muinasjutulised talved on mind selle aastaaja suhtes leebemaks muutnud. Ikkagi oli mul hea meel, et jaanuar vihises kiirelt mööda oma kahe väga lõbusa ja südamliku sünnipäevapeoga pubis (neist üks minu 18.. 28... whatever), ühel esines Jaan Sööt ja teisel Reimo Kivine, afterpartyl ÖÖs Nancy, ning Malta reisiga, mis pakkus külluslikult päikest ja värve. Tehniliselt võttes jäi poolenisti jaanuari veel ka üks öö Riias, proovisime Islandi lennu eel lõpuks ära Grand Poet by Semarah hotelli, mis - loomulikult nime pärast - mul ammu kripeldas. Mõned korrad sulpsasin ka Kubija ja Hiltoni Eforea spaasse. (Oh, peokroonikast on vist aastavahetus ka mainimata, selle veetsime Vidrike Külamajas Andreas Palli esinemise saatel ja järelpeol sõprade penthouse'is.)

Veebruar algas Islandi reisiga, millest kirjutasin juba eraldi, aga kuuma Blue Lagooni ja külmade tuulte kombinatsioon võttis mu peaaegu kogu veebruariks elu esimese põskkoopapõletikuga siruli. Aga ma ei oleks muidugi mina, kui ma poleks vahepeal veennud end, et nüüd olen küll juba terve ja peole lipsanud. :) Tänu sellele saan veebruarist meenutada ka Öösorri suurepärast kontserti Pubi17s, sõbrapäeva õhtusööki Viirelaiu Saatkonnas koos hilisema afterpartyga Tallinna kõrgustes ning vabariigi aastapäeva pidustusi Võru linnapea vastuvõtu (Rolf Roosalu laulis imekaunilt) ja Terminaatori etteastega Club Tartus. 

Muusikaelamusi juba mainisin, kunstielamusi sain peamiselt reisidel (aga Tartu Ülikooli raamatukogus käisin jõulupärjanäitusel ka ja Katariina kohvikust avastasin enda jaoks Toomas Kaskmanni maalid).
Filmielamused: Whitney Houstoni eluloofilm "I Wanna Dance With Somebody", Prantsuse film "Üks ilus hommik", "Mees nimega Otto" ja Islandi film "Teekond emaga".
Raamatuelamused: Maltalt leitud D. Jefferiesi "The Hidden Palace", C. W. Gortneri "Marlene", Ave Nahkuri "Meie küla eided tuunivad Viljandit. Üks muhe taaskasutusraamat", M. Haigi "Kesköö raamatukogu", lugenud olen tegelikult rohkem, aga need meeldisid eriti.

Ja nüüd... edasi kevade poole!

No comments:

Post a Comment