28.9.19

Eriti sulnis suvelõpp

Mul oli kuskil augusti lõpus kaunis plaan eriti sulniks kujunenud suvelõpust eraldi postitus kirjutada, aga nüüd on ootamatult juba septembri lõpp. Samas sai alles hiljuti läbi kalendrisuvi ja mu isiklik suvi veel Portugali reisiga pikendatud, nii et suvelõpupostitused on ikkagi täiesti kohased. :)

Kõigepealt oli tõeliselt eriline augusti viimane kolmapäev, kui ma sõitsin Tartusse Navitrolla näituse avamisele Vildes ja Vines. Selleks ajaks oli saanud selgeks, et ma tõesti lähen Tartu Ülikooli kirjanduse doktorantuuri. Lisaks saabus samal päeval, just siis, kui ma olin kohale jõudnud, uudis, et Tartu on Euroopa kultuuripealinn 2024!!! Nii et tol ilusal soojal õhtul oli igati põhjust tähistada ja kohapeal tundus, et pidutses kogu linn.

Neljapäeva õhtul käis president Võrus “meie juures” söömas ning ehkki tegu oli riigipea ja tema kaaskonna mitteametliku õhtusöögiga pärast pikka ja ilmselt üsna väsitavat päeva, oli ikkagi kuidagi pidulik tunne. :)

Reedel sõitsime Muhusse ja see tegi hingele tõeliselt head. Lapsepõlvemälestusi on seal saarel nagunii palju, aga need uued, mis seekord Koguva külas ja sadamas, Noodakuuri restoranis ja vastupandamatuid vaateid pakkuvas Bottengarni külalistemajas lisandusid, on väga helged ja südamlikud. 

Ja laupäeval sõitsime põgusa Kuressaare & Hafeni resto põikega Saaremaa lõunarannikule suvelõpupeole-Kräftskivale-muinastulede öö tähistamisele. Ilmaga vedas, Jaan Sööt & Andre Maaker esinesid, tantsisime palju, punaseks keedetud vähid, värskelt suitsutatud lestad ja muud hõrgutised maitsesid imehästi ning üleüldse oli imeilus õhtu!

September läks vilksti mööda uute alguste tähe all, aga mul on hea meel, et jõudsin ühel reedel Noblessnerisse uude Proto Avastustehasesse FÖPPile tantsima ja teisel festivali Roheline Võru raames keskväljakul toimunud Öösorri kontserdile, mis oli eriti superhea!

No comments:

Post a Comment