4.9.15

The shift to bliss

Sattusin siin ühel hilisõhtul mitmendat korda vaatama filmi "The Shift" (joovastudes oma värskest "ma võin kõike" staatusest :)). Esimest korda nägin ma seda 2012. aasta detsembris ja arvestades seda, et olin siis väga "go with the flow" elustiili lainel, inspireerusin muidugi eriti, aga nüüd oli ka tore. Mõned mõtted sealt.

- Ego armastab end identifitseerida selle kaudu, mida inimene omab, mida teeb ja saavutab ning mida teised temast arvavad. Ta püüab luua eraldatuse illusiooni, et inimene on eraldatud teistest, soovitud asjadest ja allikast/jumalast/elust. Samas kui tõde on see, et igaüks meist on kogu aeg ühenduses allikaga, vaimuga, kõrgema intelligentsiga, mis loob kõik.

- Selle filmi peamine sõnum (minu jaoks, sest eks igaüks loeb sealt välja enda jaoks parasjagu aktuaalsed teemad) on loobuda kontrollist ja lasta elul (enda kaudu) voolata. Olla pehme ja paindlik. Lasta asjadel juhtuda, alistuda. Järgida oma kutsumust ja tegutseda lähtudes kõrgemast minast - hea tunne, bliss, on see, mis ütleb, et oled õigel teel.

- Minu jaoks on muidugi väga huvitav ka see osa, kus Wayne Dyer räägib, et kui teda esimesi raamatuid kirjutades motiveeris see, kui palju seda ostetakse, palju ta teenib ja kas sellest saab bestseller, siis pärast väärtuste nihet tema sees ei olnud see enam oluline. Olulisemaks sai selle väljendamine, mis teda huvitas ja mida ta tahtis teistega jagada. Ja see tundub muidugi jälle maagiline, et see film sattus uuesti mu teele just praegu, kui mul on järgmise raamatu käsikirjaga seoses nii palju mõtteid ja tundeid.

- Üks inspireeriv mõttekäik sealt on see, et üheksa kuu jooksul enne sündi saame me kõik vajaliku ilma mingi pingutuseta - ehk on ka pärast sündi ja kogu ülejäänud elu nii, kui me laseme sel juhtuda?

- "You play the music that you came here to play and I'll be there to help you overcome any struggle or any obstacle that comes along."

- Kire ja entusiasmiga tegutsemine paneb maagilised asjad juhtuma. Ja sageli piisab kohal ja tähelepanelik olemisest, et maagilisi asju juhtuks.

- Kellegi elu paremaks muutmine saab olulisemaks kui raha. Mida ma saan teistele anda? Seda olen ka mina korduvalt kogenud, et kui ma mõtlen vähem sellele, mida ma saan, ja rohkem sellele, mida ma saan anda, on elu imeline. (Ja kummalisel kombel on see mõtteviis vägagi kombineeritav eluterve egoismi ja enesearmastusega, aga ma pole päris kindel, kas ma olen seda võimeline selgitama...)

- Pärast seda... väärtuste nihet, millest film räägib, muutub inimene, kes paneb asjad juhtuma, pigem kellekski, kes lubab asjadel juhtuda. Fookus läheb sellele, et elada rahus ja nautida.

- Olulised väärtused: austus elu vastu, ausus, lahkus ja teiste toetamine.

No comments:

Post a Comment