31.3.24

Õhus on kevadet

 Märtsi lõpp jõudis kuidagi ootamatult kätte ja see on nii vaimustav, arvestades seda, kuidas eelmised talvekuud venima kippusid! Võib-olla oli asi ka selles, et olin enda kohta uskumatult töökas - toimetasin intensiivselt järgmise raamatu käsikirja, enne kui see toimetajale läks, ja tegin sinna vahele toredat ajakirjanikutööd.

Käisin veel veebruari lõpus Tartus ühele seltskonnale oma raamatutest rääkimas, aga juttu tuli ka minu nippidest, kuidas elada oma parimat elu, oma unelmate elu... nimetagem seda, kuidas tahes. Kuidas olla õnnelik. Kuna hiljem kuulsin südantsoojendavat tagasisidet, kuidas see ühele inimesele tõeliselt tuule tiibadesse andis, olen mõelnud, et ehk peaks ikkagi seda kõike rohkem jagama, aga täiskasvanuna tundub ikkagi imelik hakata teisi elama õpetama. Oma kogemuse jagamine on teine asi, aga samas ma olen ka enamiku sellest, mida usun, siin inspiratsiooniblogi sildiga postitustes ja oma raamatutes ära öelnud - hea vahel endalgi meeldetuletuseks lugeda. 

Veetsin päris mitu nädalalõppu osaliselt või tervenisti Tallinnas, Võrus ka. Naistepäeval olin Võrus ja oli imetore, šampanjat, šokolaadi ja lilli; emakeelepäeval tegin e-etteütluse ära ja siis lahkusin riigist (Luxi & Brüsselisse). Kevad algas ja ülestõusmispühad mahtusid ka märtsikuusse, olen mõned korrad juba paljasääri terrassil päikese käes mõnulenud smuuti/kohvi/teetassiga.

Hõrke hommikusööke Levieris & Levierist tellitud toiduga Tallinna kodus, inspireerivaid lõunasööke Chakras & Ränduri pubis, mõnusaid õhtusööke ägedate naistega Om House'is, Kolmes, Vidrike Külamajas ning pidu Chicagos, Frankis, Bailas, Uues Laines jätkus ka, samuti külaskäike Hiltoni Eforea ja Kubija spaasse. Käisin Tartu Kunstimuuseumis karikatuurinäitusel ja Draamateatris "12 vihast meest" vaatamas. Filmielamustest mahtusid siia kuusse üllataval kombel vaid "Düüni" 1. ja 2. osa, muusikaelamustest fantastiline Kaisa Ling Thing ja vodevillibluus Võru Kandles.

No comments:

Post a Comment