1.1.20

Uus päev, uus aasta, uus kümnend

Head uut aastat ja imelist uut aastakümmet!!! Istun Taagepera lossis Wagenküll spaa õdusas kaminasaalis elava tule ees ja vaatan veel natuke detsembrikuule ja eelmisele aastale tagasi.

Ma võtsin seekord ikka väga mõnuga kogu seda jõuluvärki. Alustasin esimese advendi paiku traditsioonilise visiidiga Tallinna ülinunnule jõuluturule (koos sama jõulukirgliku sõbraga kirsiglögi jooma), pärast teist adventi järgnes sama traditsiooniline Piparkoogimaania (mütoloogiateemaline sel aastal). Tartus põikasin muidugi nende raeplatsile klaasist jõuluküla ja kuuske vaatama ning Võru uue keskväljaku jõulukaunistused ja kuusk pälvisid ka mu tunnustuse. Noblessneri kvartali ja mitme hotelli omad ka.

Jõulufilm "Eelmised jõulud" mu lemmikuks just ei saanud, ehkki idee oli ju iseenesest ilus. Küll aga kiidan heaks Star FMi kombe kogu detsembrikuu jooksul 100% jõulumuusikat mängida - tekitas õues lokkavast rohelusest hoolimata väga tõhusalt jõulutunnet! :) Raamatutest lugesin jõulueelse avaldamislaine harjal surfates peamiselt sõprade ja tuttavate omi ning ületasin nendega oma Goodreadsi aastase lugemisväljakutse eesmärgi (52 raamatut) väikese kaarega.

Kuskil kolmanda advendi paiku küpsetasin piparkooke, siis tuli üks imetore jõulueelse reede pidu Pubi17s, Reet & Ester laulsid jõululaule ja lõpus liitusid mõned üllatusesinejad ka. Napilt enne neljandat adventi tegime kahekesi romantilise jõuluõhtusöögi Hiltoni restoranis ning siis järgnesid juba päris pühad koos minu pereliikmetega Tallinnas ja kallima omadega Võrus (jõuluvana käis ka!). Sinna otsa Rolf Roosalu lummav jõulukontsert Võru Katariina kirikus, veel üks suur pidu pubis Vene bändi Kino laule esitanud Stanislav Bulganiniga ja unustamatu aastalõpu suitsusaunapidu, nii et lõpuks olime juba üsna võhmal. :)

Seda enam oli suur rõõm, et ehkki esialgu kaalusime aastavahetuseks Gospad ja Pädastet, valisime lõpuks Taagepera/Wagenkülli - Võrust on siia vaid tunnike sõitu ning nii pidu kui ka spaa ületasid kõik ootused, tantsisime Maryanni & The Ramblin' Two saatel uude aastasse.

Mu 2019. aasta kõige ägedamate ja meeldejäävamate sündmuste TOP5 kohtade pärast läks aasta lõpus tõsiseks rebimiseks - olin sinna mõttes juba paigutanud uue pisikese printsi lisandumise sugulaste sekka, imelise Kuuba ja Portugali reisi, siis aga ilmus mu esikromaan "Lenda minuga" hispaania keeles "Vuela conmigo" nime all ning mu armas Võrust leitud elukaaslane tegi mulle abieluettepaneku, millele ma vastasin jah!!! Milline aasta! Kümnendist rääkimata!

No comments:

Post a Comment