25.1.16

Unistamisest

Sünnipäevanädalavahetus Saaremaal Gospas lisas mu mälestuste keesse ühe erilise pärli - mu armas sõber ja kursavend ütles reede õhtul kamina ees kokteile juues mu terviseks ühe kõige ilusamatest toostidest üldse.

Täpset sõnastust ma korrata ei suuda, aga mõte oli umbes selline, et ma olen üks julge meie seast, kes on oma unistused teoks teinud - tõstame klaasid mu järgmiste ja suuremate unistuste terviseks!

Ja sümboolne või mis, et kui kunagi tegid sõbrad must Valgerannas ühe ilusa pildi, mille allkirjaks sai "I believe I can fly", siis laupäeval tehtud pildiseeria kinnitab: I can fly!

Aga millest ma siis järgmiseks unistan? (Veel) paremate raamatute kirjutamisest? (Rohkem) reisimisest? Veel lihtsamast elust? Ja veel suuremast armastusest? :) Millest Sina unistad? Ja mida Sa teeksid, kui teaksid, et kõik õnnestub?

No comments:

Post a Comment