29.4.16

Kevadised roadtripid

Üks mu ilusatest teekaaslastest :)
Märtsi ja aprilli sattus - naljakal kombel peamiselt tänu raamatutele ja lastele - hulk toredaid ringreise mööda Eesti maanteid. Paar sellist tavalisemat edasi-tagasi väljasõitu ka, Rakverre ja Jõhvi, aga mu lemmikud olid need ootamatumad marsruudid, mis kuidagi kujunesid ja pakkusid võimalusi avastada uusi teid.

Tol nädalavahetusel, kui tegime Tallinna-Jõgeva-Võru-Tartu-Tallinna tiiru, oli ilm veel üsna talvine, aga kohtumised vanade sõprade ja uute ilmakodanikega südantsoojendavad.

Mu Tallinna-Tartu-Põlva-Võru-Viljandi-Pärnu-Tallinna retke ajaks oli õhus juba palju rohkem kevadet, igas mõttes. :) Ja kuna lõppeesmärk oli jõuda Pärnusse ning ma oleksin tegelikult võinud ka Tallinna-Pärnu-Tallinna otsaga piirduda, oli pärast eriti lõbus käia ja kekutada, et sõitsin Tallinnast Pärnusse spaasse ja peole Tartu, Põlva, Võru ja Viljandi kaudu. Ehkki tegelikult mul oli muidugi ikka mujale ka asja.

Viimasel, Tallinna-Rapla-Paide-Põltsamaa-Tallinna tiirul, kui kõik kontrollpunktid olid läbitud ja Põhjakas lõunasööki nautisime, hakkas tulema juba üsna bravuurikaid "valdused üle vaadatud" nalju, mis inspireerisid mind hiljem täitsa tõsiselt kauni kodumaa kaarti ette võtma ja nentima, et Eesti 15 maakonnast ainult Hiiumaale ja armsasse Haapsallu/Läänemaale ei ole ma veel sel aastal sattunud. Saaremaal olin jaanuaris ja Otepääl/Valgamaal veebruaris.

No comments:

Post a Comment